Ειδήσεις

Τζέντλεμεν εναντίον της ομοφοβίας

julius-brink-and-jonas-reckermann 01Από στόμα σε στόμα ονομάζεται η καινούργια εκστρατεία εναντίον της ομοφοβίας του γερμανικού περιοδικού GQ, στην οποία στρέιτ άντρες φιλιούνται για να δείξουν ότι η ομοφυλοφιλία είναι όμορφη και φυσιολογική.

Στην εκστρατεία που ονομάζεται "Mundpropaganda - Gentlemen gegen Homophobie" (Από στόμα σε στόμα - Τζέντλεμεν εναντίον της ομοφοβίας) ένας από τους συμμετέχοντες, ο Γιόνας Ρέκερμαν, λέει: "Ήταν η πρώτη φορά που φίλησα άντρα".

Ορισμένοι από τους διάσημους άντρες που φιλήθηκαν είναι οι ηθοποιοί Ken Duken και Kostya Ullman, ο μουσικός  Herbert Grönemeyer και ο ηθοποιός August Diehl, αλλά και οι Ολυμπιακοί αθλητές του βόλεϊ Julius Brink και Jonas Reckermann.

Οι δύο Γερμανοί Ολυμπιονίκες περνούν όλη τους τη ζωή στα γήπεδα, σε προπονήσεις και αγώνες. Αυτή τη φορά όμως ο Τζούλιους Μπρινκ και ο Γιόνας Ρέκερμαν έκαναν κάτι που δεν είχαν κάνει ποτέ: φιλήθηκαν στο στόμα, για να στείλουν ένα δυνατό και όμορφο μήνυμα κατά της ομοφοβίας.

Αρκετοί θα αμφισβητήσουν την ετεροφυλοφιλία τους με το επιχείρημα ποιος "κανονικός" άντρας θα φιλούσε ποτέ άλλον άντρα. Όμως τα πράγματα αλλάζουν. Ο Μπριν και ο Ρέκερμαν είναι αμετάπειστα και φανατικά στρέιτ, αλλά θέλησαν να συμμετάσχουν γιατί θεωρούν πρόβλημα την ομοφοβιία στον αθλητισμό.

«Ήταν καθήκον μας να αξιοποιήσουμε τη δημοφιλία μας ως Ολυμπιονίκες» δήλωσε ο Ρέκερμαν. Δυστυχώς, ήταν οι μοναδικοί αθλητές που δέχτηκαν να συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία κατά της ομοφοβίας.

«Η συντακτική ομάδα του περιοδικού σκέφτηκε πως το μπιτς βόλεϊ μπορεί να αποτελέσει τον ιδανικό πρεσβευτή, γιατί είναι ένα άθλημα που φλερτάρει με τη σεξουαλικότητα. Το σώμα μας δεν είναι απόλυτα καλυμμένο, ο ήλιος, η άμμος... Συμφωνώ με τη σκέψη τους. Ελπίζω πως θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε στην αλλαγή της νοοτροπίας των ανθρώπων» δήλωσε ο Μπρινκ.

julius-brink-and-jonas-reckermann 02Ο Ρέκερμαν από την πλευρά του τόνισε πως όλοι οφείλουν να κάνουν μικρά βήματα. «Δεν είχα φιλήσει ποτέ άνδρα, δεν είχα βρεθεί ποτέ τόσο... κοντά με τον Τζούλιους, ίσως να μας στοιχίσει στην τσέπη μας, αλλά αξίζει ο κόπος», είπε αναφερόμενος στο γεγονός πως μπορεί η φωτογράφηση να ενοχλήσει κάποιους χορηγούς.

Ολόκληρη την καμπάνια του GQ μπορείτε να τη δείτε εδώ.

{youtubejw}RkhvYintpJ0{/youtubejw}

To making-of της εκστρατείας.

  • Δημιουργήθηκε στις

Το περιεχόμενο αυτής της σελίδας του 10% χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές.
Άδεια Creative Commons

web+programming makebelieve

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 429 guests και κανένα μέλος