10%
προηγούμενα τεύχη | σύνδεσμοι | οδηγός πόλης | INFO in english  
  περιεχόμενα τεύχους    
 
 

Γνώμη

Ουαί υμίν!

του Νίκου Μελά

Μια διεστραμμένη παρεκτροπή. Μια θεομίσητη πράξη. Το όνειδος της ανθρωπότητας. Μια λαίλαπα. Μια μυσαρή πράξη. Αποσπάσματα από το ευαγγέλιο της αγάπης της Εκκλησίας. Ω, παίδες ευλογείτε!

Ποιος ξεχνάει την απύθμενου βάθους και ακράτου χριστιανικότητος ρήση του εν Χριστώ πατρός ημών Χριστοδούλου τον Νοέμβριο του 2004. «Σκεφτείτε πού έχουμε φτάσει, σε ποιο κατάντη΅α έχει φτάσει η ανθρωπότητα, η οποία την αμαρτία, – που είναι διακεκηρυγ΅ένη, βοώσα και κράζουσα, θέλει να την καλύψει, να ΅η λέμε, να ΅η μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουν το κουσούρι. Γιατί θέλουν όλοι οι άλλοι να το παραδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση». [in.gr, 31/10/2004]

Πριν αλέκτωρ λαλήσει τού ήρθαν κατακέφαλα τα σκάνδαλα της Αγίας Εκκλησίας. Μητροπολίτες και αρχιμανδρίτες με καλλιτεχνικά ψευδώνυμα τύπου Μπέμπα Μπλάνς, Κάλας, Σούλα, Λέλα, Ρίτα και παρόμοια χαριτόβρυτα (γνωστά στους κοντινούς της Εκκλησίας από χρόνια [Το Καλάμι] γίνονταν επί σειράν εβδομάδων τηλεοπτικές ρόμπες. Ταυτόχρονα, εκατοντάδες άλλες παπαδιές και μοναχές του ανωτέρου και κατωτέρου κλήρου βίωναν ανενόχλητες το «κουσούρι» τους στην ασφάλεια της ανωνυμίας τους.

Τα τηλεοπτικά παράθυρα είχαν πάρει φωτιά, ο αρχιεπίσκοπος (ο οποίος inter alia μας έχει δηλώσει ότι «δεν ασχολείται με τα γήινα» [Έθνος, 14/11/2005]) προανήγγειλε κάθαρση και ξαφνικά, όλα σταμάτησαν, η Εκκλησία αυτοκαθάρθηκε στη Κολυμβήθρα του Σιλωάμ και όλα μέλι γάλα.

Entre nous, εχέσθημεν για τα εσωτερικά της Εκκλησίας και θα την είχαμε γραμμένη στα παλαιότερα των υποδημάτων μας, αν το σχιζοφρενικό ιερατείο της δεν φρόντιζε να μας τσιγκλίζει κάθε λίγο και λιγάκι. Σαν τον αισωπικό μύθο όπου καθένας έχει δύο τσουβάλια, μπροστά του αυτό με τα ελαττώματα των άλλων και πίσω του εκείνο με τα δικά του και βλέπει μόνο το μπροστινό, έτσι και η Αγία του Χριστού Εκκλησία, ξεχνώντας τα δικά της βγαίνει να πολεμήσει τους τρισκατάρατους ομοφυλόφιλους, πηγή κάθε κακού στην ελληνική κοινωνία. Αλλά ποιους ομοφυλόφιλους; Τους άλλους φυσικά! Τους δικούς της ούτε κατά διάνοια. Σαρξ εκ σαρκός της είναι, αυτούς θα πολεμήσει; Να μην τρελαθούμε κιόλας!

Έτσι η Αγία Ιερά Σύνοδος με την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα και τις λοιπές θεές, από δω το γύρισε, από κει το έφερε, μας είπε (2/6/2005) [Περιοδικό Εκκλησία, 7/2005] ότι η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά ενός κληρικού είναι παντελώς άσχετη με την άσκηση του δημοσίου λειτουργήματός του. Και ότι οι κληρικοί δεν είναι δημόσια πρόσωπα, επομένως είναι πολύ κακό να βγαίνουν τα άπλυτά τους στη φόρα.

Εκατοντάδες «παπαδιές» βιώνουν ανενόχλητες το «κουσούρι» τους, ενώ η Αγία του Χριστού Εκκλησία πολεμά τους τρισκατάρατους ομοφυλόφιλους. Αλλά ποιους ομοφυλόφιλους; Τους άλλους φυσικά! Τους δικούς της ούτε κατά διάνοια. Σαρξ εκ σαρκός της είναι. Μην τρελαθούμε κιόλας!

Δεν μας απασχολεί αν οι κληρικοί είναι ή δεν είναι δημόσια πρόσωπα («είναι» αποφάνθηκε ο πρώτος πρόεδρος της Ανεξάρτητης Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων κ. Δαφέρμος) [Έθνος της Κυριακής, 24-25/12/2005, σ. 37]. Δεν μας απασχολεί αν οι «δραστηριότητες» ενός παπά επηρεάζουν την άσκηση του λειτουργήματός του την επομένη (ενδεχομένως να μην την επηρεάζει). Δεν μας απασχολεί ούτε το κατά πόσο εμπαίζουν την κοινωνία οι παπάδες που κάνουν ακριβώς αυτά που μετά βδελυγμίας καταδικάζουν (την ομοφυλοφιλία επί του προκειμένου). Αυτά είναι προβλήματα της Εκκλησίας και των πιστών της. Ας τα βρουν μόνοι τους (που απ΄ ότι φαίνεται μια χαρά τα έχουν βρει – δεν υπάρχει χειρότερος τυφλός απ’ αυτόν που δεν θέλει να δει).

Εκείνο όμως που μας διαολίζει, είναι ότι η Μπέμπα Μπλάνς, η Κάλας, η Σούλα, η Λέλα, η Ρίτα, η Βίκυ, η Μπούλα κλπ εκφέρουν ανερυθρίαστα δημοσίως γνώμη για το αν επιτρέπεται ή όχι να αναγνωριστεί νομικά η συμβίωση ατόμων του ίδιου φύλου και επηρεάζουν τη θρησκόληπτη μερίδα της κοινωνίας που πιστεύει ότι έτσι πολεμάει τον ηθικόν ξεπεσμόν του έθνους. Λόγω της αρρωστημένης σχέσης Κράτους-Εκκλησίας, οι παραπάνω γεροντοκοπέλες έχουν τη δύναμη να αρνούνται δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους φορολογούμενους πολίτες, την ίδια στιγμή που οι ίδιες πίσω από κλειστές πόρτες παίρνονται με τεκνά του μπερντέ.

Και έχουν σοβαρούς λόγους να αρνούνται δικαιώματα σε αμαρτωλούς, γιατί ένα χρόνο μετά τις αποκαλύψεις και τα σκάνδαλα είναι σίγουρες ότι «η ομοφυλοφιλία είναι μια διεστραμμένη παρεκτροπή από του φυσικού. Είναι μία θεομίσητη μιαρή πράξη εντελώς έξω από την ακτινοβολία του χριστιανισμού. Είναι το όνειδος της ανθρωπότητας και ο μεγάλος κίνδυνος της ανθρώπινης κοινωνίας με ανυπολόγιστες επιπτώσεις. Επιφέρει συσκότιση των φύλων και εμπνέει ιδεολογίες που προωθούν την αμφισβήτηση της οικογένειας, η οποία κατά τη φύση αποτελείται από δύο ετερόφυλους γονείς, τον άνδρα και τη γυναίκα. Παρίσταται ανάγκη όπως μπροστά σε αυτή τη λαίλαπα της ομοφυλοφιλίας, πολιτεία, εκκλησία και κοινωνία γενικώς, προ της διάλυσης της οικογένειας και της πολλαπλής διάβρωσης της κοινωνίας μας, να φροντίσουν ώστε να παταχθεί η μυσαρή αυτή πράξη της ομοφυλοφιλίας με τα απαραίτητα δραστικά μέτρα πριν να είναι πολύ αργά». Τα παραπάνω υπογράφει ο κ. Ε. Κολλάς, γενικός γραμματέας του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδας στο Βήμα της Κυριακής στις 10/7/2005 [To Βήμα, 10/7/2005] .

Η Μπέμπα Μπλάνς, η Κάλας, η Σούλα, η Λέλα, η Ρίτα, η Βίκυ, η Μπούλα δίνουν πάτημα στον Υπουργό Δικαιοσύνης ώστε να αρνείται κατηγορηματικά να νομοθετήσει υπέρ της συμβιώσεως ατόμων ίδιου φύλου επικαλούμενος διάφορες αρλούμπες [To Βήμα, 31/12/2005], γιατί τρέμει την αντίδραση των θρησκόληπτων ψηφοφόρων του!

Πρόσφατα μάλιστα (5/1/2006) ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος ζήτησε από την Ιερά Σύνοδο να βγάλει διάγγελμα που θα καταδικάζει την ομοφυλοφιλία! [in.gr, 4/1/2006] Αυτό και αν είναι! Είχε να γίνει από το 390 μ.Χ. με τον αυτοκράτορα Θεοδόσιο. Καλά πάμε, σε λίγο έρχονται οι απαγχονισμοί, ε, κύριε Παπαληγούρα;

Πώς το είχε πει ο πρώτος (και τελευταίος) Χριστιανός επί της γης; Ουαί υμίν Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί;