Η Γνώμη του 10%

Mπέζος, Φιλιππίδης: Tους σκίστηκε το καλσόν

Όταν κάποιος προσβάλλει ή μετατρέπει σε τσίρκο για ψυχαγωγία του λιγδιασμένου καναπέ, την «οικογένεια» μου, την «κοινότητα» στην οποία ανήκω, τότε υπάρχει πόλεμος που δεν προσφέρεται για διπλωματικές λύσεις αλλά για κατά μέτωπο επίθεση.

του Τάσου Θεοδωρόπουλου

Οι άνθρωποι σοκάρονται πολύ όταν ακούν πως δύο άντρες μπορούν να κάνουν σεξ αντικρίζοντας ο ένας τον άλλον. Πραγματικά δεν έχουν ιδέα τι συμβαίνει στις κρεβατοκάμαρες των ομοφυλόφιλων αντρών.



mimeskas-thumb-largeΟ ΤΑΖ έξαλλος παρακολουθεί δύο δημοφιλείς ηθοποιούς να παίζουν το gay ζευγάρι, με το χέρι τσαγιέρα και ύφος Βιολετέρα.

Nαι, γνωρίζω πως η Βιολετέρα είναι δράμα. Αλλά δράμα είναι και οι ερμηνείες των Μπέζος – Φιλιππίδης με την πόζα της Σαρίτα Μοντιέλ στο υποτίθεται κωμικό σίριαλ του Alpha «Μη Με Σκας». Όχι, δεν έγινα ξαφνικά πασιονάρια της πολιτικής ορθότητας. Γουστάρω και κανιβαλισμό και πρόκληση, ειδικά όταν ενοχλούνται οι φθισικοί καλλιεργημένοι μικροαστοί στους προμαχώνες του έντεχνου καθώς πρέπει. Αυτό όμως που διαδραματίζεται στο σίριαλ είναι τουλάχιστον τριτοκοσμική ξεφτίλα. Το έγραψα σε ένα ποστάρισμα μου στο facebook, που ενόχλησε αρκετούς λόγω ύφους και γλώσσας. Σόρι κουκλίτσες μου, αλλά όταν κάποιος προσβάλλει ή μετατρέπει σε τσίρκο για ψυχαγωγία του λιγδιασμένου καναπέ, την «οικογένεια» μου, την «κοινότητα» στην οποία ανήκω, τότε υπάρχει πόλεμος που δεν προσφέρεται για διπλωματικές λύσεις αλλά για κατά μέτωπο επίθεση.

Και μην ακούσω το κλισεδάκι, (επειδή αναφέρομαι σε «κοινότητα» και «οικογένεια») του ότι εμείς οι ομοφυλόφιλοι, οι λεσβίες, οι τρανς, είμαστε που επιδιώκουμε την γκετοποίηση. Το να υποστηρίζεις κάτι τέτοιο είναι σαν να λες πως οι Εβραίοι έκαναν από πριν κρατήσεις στο Άουσβιτς επειδή ήταν spa. To γκέτο δημιουργείται από τους «νορμάλ» νυκοκοιραίους. Εκείνοι βάζουν τις ταμπέλες του φυσιολογικού και του μη φυσιολογικού, εκείνοι περιθωριοποιούν ότι δεν ταιριάζει με το σαλόνι του εγκεφάλου τους. Η αντίδραση απέναντι σε αυτό, είναι να μετατρέψουμε το γκέτο στο οποίο μας εντάσσουν σε οικογένεια και οργανωμένη κοινότητα. Όχι όμως για άμυνα όπως θα ήθελαν. Αλλά για ανελέητη, μέχρι τέλους, επίθεση. Έγραψα λοιπόν στο facebook:

«Το 2015 οι γεροντοκακομοίρες Μπέζος – Φιλιππίδης στο «ΜΗ ΜΕ ΣΚΑΣ» του ALPHA αναλαμβάνουν να μας ψυχαγωγήσουν παίζοντας τις πούστρες – χέρι τσαγιέρα, σε ένα αξιοπρεπές σενάριο που θα μπορούσε να αποδοθεί εντελώς αλλιώς. Επομένως η ευθύνη είναι δική τους επιδεικνύοντας όχι μόνο το ερμηνευτικό κλισαρισμένο μπάζο τους που το περιφέρουν ως ταλέντο αλλά και την ευρύπρωκτη αντίληψη τους όσον αφορά τη έννοια ομοφυλόφιλος. Προκειμένου να διασκεδάσουν τις μεσόκοπες κακομοίρες που είναι το κοινό τους, αναπαράγουν τα χειρότερα κλισέ καρικατούρας όσον αφορά το πως αντιλαμβάνεται ο εσωτερικός βόθρος αυτών και των ομοίων τους την συμπεριφορά των gay εκτός κι αν με αυτόν τον τρόπο εκφράζουν κάποιο προσωπικό τους σεξουαλικό απωθημένο που τους τρώει τον κώλο.

Αξιοθρήνητες πατσαβούρες όσον αφορά τη συγκεκριμένη τους εμφάνιση, αποδεικνύουν την ανύπαρκτη καλλιτεχνική τους ευαισθησία καταφεύγοντας σε στερεότυπα, που στη συγκεκριμένη περίπτωση και με αυτόν τον τρόπο χρήσης, προσβάλουν της αξιοπρέπεια μιας τεράστιας ομάδας ανθρώπων. Απλά αποδεικνύοντας το ότι η πολιτική ορθότητα αλά ελληνικά έχει δύο μέτρα και σταθμά. Η πούστρα παραμένει πούστρα, σε όλες τις κοινωνικοοικονομικές και πολιτικές τάξεις και στάσεις, αφού αυτό γαργαλάει το υπογάστριο του μέσου όρου που φασιστικά επιβάλλει τις γλοιώδεις προσλαμβάνουσές του ως κανόνα. Κρίμα για το κανάλι που έχει δείξει καλές διαθέσεις όσον αφορά στην έννοια σύγχρονη ιδιωτική τηλεόραση και εμετική θλίψη για τις Μπέζος – Φιλιππίδης (ιδίως την τελευταία) των οποίων η επαφή με τη gay κουλτούρα, είναι το «Κλουβί με τις Τρελές» και οι ανάλογες ερμηνείες του Παράβα. Είθε στα γεράματά τους που ήρθαν πρόωρα και για τις δύο, η χορήγηση των χαπιών τους να γίνεται με τη μορφή υπόθετου για να ικανοποιήσουν αν μη τι άλλο έστω και έτσι, τις κρυφές τους φαντασιώσεις».

Aκραίο το κειμενάκι; Όχι, απλά διδακτικό και σήμα προειδοποίησης μαζί. Γιατί πολιτική στάση δεν είναι μόνο το τι θα ψηφίσεις στην κάλπη, αλλά πολλά άλλα πράγματα. Η σεξουαλική διαφορετικότητα είναι πολιτική. Η απόφαση των δύο ηθοποιών να ερμηνεύσουν με αυτόν τον τρόπο τους χαρακτήρες τους, συνειδητά, είναι κι αυτή μια πολιτική τοποθέτηση ομοφοβίας, καλυμμένης με τον μανδύα της κωμωδίας. Eγκληματικά συνειδητά, από τη στιγμή που και οι δύο υποτίθεται ότι έχουν ταλέντο πολλαπλών ταχυτήτων και σίγουρα έχουν δει το πρωτότυπο «Vicious» της βρετανικής τηλεόρασης πάνω στο οποίο βασίζεται η σειρά και το πως χειρίζονται τους ρόλους τους τα ιερά τέρατα Ίαν Μακ Κέλεν και Ντέρεκ Τζάκομπι. Θα μου πεις γιατί σε πειράζουν οι συγκεκριμένοι και δεν σε πειράζει το «κράξιμο» π.χ. στο «Πρισίλα η Βασίλισσα της Ερήμου». Επειδή η «Πρισίλα» χρησιμοποιεί το «κράξιμο» της ως αγωγό αγάπης μεταξύ του θεατή και των ηρώων. Όχι σαν κοροϊδία. Επειδή η «Πρισίλα» αναφέρεται σε μια παρέα drag queens με ότι εξτράβαγκαντ αυτό σημαίνει. Επειδή η «Πρισίλα» απευθύνεται σε κοινωνίες που έχουν προ πολλού ξεπεράσει το φόβο και το κόμπλεξ απέναντι στους ομοφυλοφιλία, σε όλες τις μορφές έκφρασης της. Οπότε δικαιούνται να παίξουν αγαπησιαρικά με τη σατιρική εκδοχή της θηλυπρέπειας.

Για να φτάσεις στο στάδιο Δ, που είναι το παραπάνω, πρέπει πρώτα να περάσεις από τα Α,Β,Γ. Στην Ελλάδα που ακόμα συζητάμε για το αν θα ψηφιστεί το σύμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους, δεν έχουμε καν φτάσει στο Α. Το να κάνεις λοιπόν πλακίτσα με τις «κραγμένες», σε αυτήν την πραγματικότητα, είναι σαν να βρίσκεσαι σε ένα χωριό δίπλα στο Άουσβιτς τη δεκαετία του 40 και να λες βλέποντας τον καπνό από τις καμινάδες, ότι «στο στρατόπεδο πρέπει να κάνουν και γαμώ τα μπάρμπεκιου». Θα μου πεις επίσης, «που είναι το πρόβλημα, αφού υπάρχουν κραγμένες'». Ναι υπάρχουν. Μπορεί κι εγώ να είμαι μία από αυτές. Και γούστο μας και δικαίωμα μας αν το απολαμβάνουμε. Μια αναρχική παράσταση είναι που την κάνουμε με τους δικούς μας κώδικες για τη δική μας ευχαρίστηση. Όχι για να γελάς εσύ με αυτό που θεωρείς κουσούρι.

Θέλεις να σπάσεις πλάκα με τις αδερφές; Περίμενε τότε και την ανάλογη απάντηση. Η όποια επιθετική «χυδαιότητα» αυτής της απάντησης, κρίνεται αναγκαία εφ' όσον για να την καταλάβεις, πρέπει να μεταφραστεί στη μόνη γλώσσα που καταλαβαίνεις και αναπαράγεις.

Πηγή: toportal.gr

  • Δημιουργήθηκε στις

Το περιεχόμενο αυτής της σελίδας του 10% χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές.
Άδεια Creative Commons

web+programming makebelieve

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 984 guests και κανένα μέλος