Πού είναι η σφεντόνα σου, Δαβίδ-Μωχάμεντ;
γκέι πολιτισμός
Τι θα γινόταν αν μεταφέραμε τον μύθο του Δαβίδ και του Γολιάθ στη σύγχρονη Ελλάδα;
του Μενέλα Σιαφάκα
Αν ο Δαβίδ λεγόταν Μωχάμεντ και ήταν παιδί μεταναστών στην Αθήνα του σήμερα; Αν ο Δαβίδ είχε ερωτική ζωή που καμία θρησκεία ή κοινωνία δεν του επέτρεπε; Ούτε αυτή της καταγωγής του, αλλά ούτε και αυτή της χώρας στην οποία μεγάλωσε;
Τι μέλλον διεκδικεί σε μια κοινωνία όπου οι νέοι προσμένουν ένα αύριο χειρότερο από το σήμερα; Ποιος Γολιάθ τον θέλει δέσμιο, υπάκουο, ετεροφυλόφιλο, κανονικό, παραγωγικό και καταναλωτή; Ποιος Φιλισταίος τον θεωρεί ανεπιθύμητο;
Κάποιες δυνάμεις φαντάζουν γίγαντες...
Πού είναι η σφεντόνα σου, Δαβίδ-Μωχάμεντ;
Πού είναι η σφεντόνα μας, πού;
{yoogallery src=[/images/stories/issues/31/david] width=[140] height=[200] prefix=[thumb_] thumb_cache_dir=[thumbs] load_lightbox=[0] resize=[1] title=[Πού είναι η σφεντόνα σου, Δαβίδ-Μωχάμεντ;]}
Οι φωτογραφίες του Μενέλα εκτέθηκαν στην έκθεση φωτογραφίας Civil Disobedience: Youth Revolt, που έγινε στο Booze Cooperativa 27, τον Ιούνιο 2011, sτο πλαίσιο των εκδηλώσεων του «Athens Rainbow Week», με επιμελητές τον Ηλία Ζαΐμη και τον Μενέλα Σιαφάκα.