Πού είναι η σφεντόνα σου, Δαβίδ-Μωχάμεντ;

γκέι πολιτισμός

Τι θα γινόταν αν μεταφέραμε τον μύθο του Δαβίδ και του Γολιάθ στη σύγχρονη Ελλάδα;

του Μενέλα Σιαφάκα

Αν ο Δαβίδ λεγόταν Μωχάμεντ και ήταν παιδί μεταναστών στην Αθήνα του σήμερα; Αν ο Δαβίδ είχε ερωτική ζωή που καμία θρησκεία ή κοινωνία δεν του επέτρεπε; Ούτε αυτή της καταγωγής του, αλλά ούτε και αυτή της χώρας στην οποία μεγάλωσε;

Τι μέλλον διεκδικεί σε μια κοινωνία όπου οι νέοι προσμένουν ένα αύριο χειρότερο από το σήμερα; Ποιος Γολιάθ τον θέλει δέσμιο, υπάκουο, ετεροφυλόφιλο, κανονικό, παραγωγικό και καταναλωτή; Ποιος Φιλισταίος τον θεωρεί ανεπιθύμητο;

Κάποιες δυνάμεις φαντάζουν γίγαντες...

Πού είναι η σφεντόνα σου, Δαβίδ-Μωχάμεντ;

Πού είναι η σφεντόνα μας, πού;

 

{yoogallery src=[/images/stories/issues/31/david] width=[140] height=[200] prefix=[thumb_] thumb_cache_dir=[thumbs] load_lightbox=[0] resize=[1] title=[Πού είναι η σφεντόνα σου, Δαβίδ-Μωχάμεντ;]}

 

Οι φωτογραφίες του Μενέλα εκτέθηκαν στην έκθεση φωτογραφίας Civil Disobedience: Youth Revolt, που έγινε στο Booze Cooperativa 27, τον Ιούνιο 2011, sτο πλαίσιο των εκδηλώσεων του «Athens Rainbow Week», με επιμελητές τον Ηλία Ζαΐμη και τον Μενέλα Σιαφάκα.

Το περιεχόμενο αυτής της σελίδας του 10% χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές.
Άδεια Creative Commons

web+programming makebelieve

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 111 επισκέπτες και κανένα μέλος