Κρίση, κρίση, είσαι εδώ; Κι αν ναι, πώς ακριβώς;
Η κρίση μας έχει επηρεάσει. Το 10% ερευνά αν έχει αλλάξει τον τρόπο που διασκεδάζουμε, το πού ζούμε, πού δουλεύουμε και αν θέλουμε να την κάνουμε από την Ελλάδα.
Η κρίση μας έχει επηρεάσει. Το 10% ερευνά αν έχει αλλάξει τον τρόπο που διασκεδάζουμε, το πού ζούμε, πού δουλεύουμε και αν θέλουμε να την κάνουμε από την Ελλάδα.
Αυτό που προέχει είναι να αισθάνεσαι ο ίδιος ή η ίδια καλά και ασφαλής και να έχεις ανθρώπους να σε στηρίζουν. Να μάθεις να ζεις χωρίς φόβο. Να ζεις (ορο)θετικά.
«Τι σόι άντρας είναι αυτός που χτυπά μια γυναίκα;». «Είναι γυναίκα η Κανέλη;» Όταν ο αντρισμός, η θηλυπρέπεια και τα πουσταριά προσκαλούν τον φασισμό σε τσάι.
«Πριν δέκα χρόνια, το "λεσβία" μου ακουγόταν πολύ βαρύ. Τώρα το έχω ξεπεράσει. Αυτό είμαι.» λέει η 30χρονη Ζωή Μαντά.
Το να είμαι έξω ή μέσα στην ντουλάπα είναι θέμα ψυχολογικό δικό μου; Ή μήπως είναι κοινωνικό;
«Το να καταδιώκουν οι Έλληνες τους γκέι είναι σαν να καταστρέφουν τα αρχαία μνημεία στη Δήλο»
Αν πριν από τρία χρόνια μας έλεγαν ότι θα γίνει Gay Pride στη Θεσσαλονίκη, θα τους θεωρούσαμε εκτός πραγματικότητας. Να που η πραγματικότητα άλλαξε. Την αλλάξαμε.
Η δυσκολία και η δυστυχία δεν κοιτά τι κουβαλάς στον καβάλο σου.
Για δύο δεκαετίες κυριάρχησε η «απελευθέρωση» των ανδροπρεπών, των καλογυμνασμένων και μια περίπου φασιστικής αντίληψης αποδοχή της ομοφυλοφιλίας.
Τι υπάρχει έξω απ' την ντουλάπα, τι σημαίνει ταυτότητα και αριστερή αρρενωπότητα; Ένα βιβλίο που συνδυάζει το προσωπικό βίωμα με τη θεωρία.
«Είναι ένας αξιοθαύμαστος και γενναίος άντρας με αρχίδια ανάμεσα στα πόδια του. Αν και όχι πάντα τα δικά του.»
Η συσσωρευμένη βία που περικλείεται στην καθημερινότητά μας δεν είναι θεωρητικό αξίωμα. Είναι βίωμα.
Το ότι σήμερα έχεις ίντερνετ, υπάρχει φέισμπουκ ή τουϊτάρεις οφείλεται σε μια αδελφή.
30 χρόνια μετά την εμφάνιση του AIDS δεν υπάρχει εμβόλιο κατά του HIV. Τι φταίει; Τι μπορούμε να περιμένουμε;
10% - Διαδικτυακό περιοδικό για το δικαίωμα στη διαφορά