Οι Δυο Νεράιδες

Χτυποκάρδια στα θρανία

Αγαπητές μου νεράιδες, θα ήθελα να με βοηθησετε σε ένα θέμα που με απασχολεί. Είμαι καθηγητρία σε κολλέγιο της Αθήνας.Δουλεύω πρώτη χρονιά και το έχω πάρει πολύ πατριωτικά το θέμα και ασχολούμαι σε βάθος με τους μαθητές μου με σκοπό την βέλτιστη απόδοση τους. Έχω μια μαθήτρια λοιπόν η οποία ξεχωρίζει από το τμήμα. Η κοπέλα 18 ετών είναι σαν emo-γκοτθού, χοντρούλα, κοντούλα και όλοι οι συμφοιτητες της την κοροιδεύουν.Σε κάποια ώρα που αφιερώνω για τους μαθητες μου για τις εργασίες που πρέπει να μου κάνουν και είμασταν μόνοι μας η κοπέλα ήρθε καμμένη και ο λόγος ήταν οτι της πεταξαν οι συμφοιτητες της μια ανοικτη κονσερβα με σαρδέλες πάνω στα μαλλιά της.

Προσπάθησα να την ηρεμησω λοιπόν και επειδή δεν μιλήσαμε καθολου για την εργασια της, δωσαμε ραντεβου έξω από την σχολή να πάμε για καφέ στα σταρμπακς ώστε να της εξηγησω τι πρεπει να μου κάνει για το πρότζεκτ που έχει αναλάβει. Βγηκαμε που λετε σημερα και σκοπο είχα να της θιξω ευγενικά πως αν πραγματικα ενδιαφερεεται να ασχοληθει με τις δημοσιες σχεσεις που σπουδάζει πρέπει να φροντισει να αλλάξει κάποια από τα εξωτερικά της χαρακτηριστικά. Το μαλλί τζίβες και τα εκατομυρια σκουλαρήκια στο πρόσωπο σε συνδιαμό με το μακιγιάζ της εξήγησα ευγενικά οτι δεν θα μετρήσουν θετικά στην επαγγελματική της αποκαταστάση και οτι ίσως να αντιμετωπίσει και προβληματα στην πρακτικη της άσκηση. Της είπα επίσης οτι είναι πολύ γλυκιά όταν δεν βάφεται και οτι εχει ένα πολύ ομορφο προσωπο που το κρυβει κάτω από τόνους eyeliner.

Η κοπέλα χάρηκε πολύ και μου έπιασε το χέρι και μου λεει, Ξέρετε κυρία δεν έχουν πιστέψει πολλοί σε μένα και αν μου δώσετε την ευκαιρία και την βοηθεία μπορώ πραγματικά να αλλάξω για σας. Της απάντησα λοιπόν οτι ό,τι αλλάγες θέλει να κάνει θα τις κάνει μόνο για εκείνη και αν εκείνη αισθάνεται σίγουρη για τον εαυτό της και μπλα μπλα κλισέ φιλοσοφίες που βαρίεμαι να τις γράφω. Την ώρα λοιπόν που πάω να την χαιρετήσω γυρνάει και μου σκάει ένα φιλί στο στόμα και ασυναισθητα την έσπρωξα και της είπα τι κάνεις κοπέλα μου? Χάνεις?

Υποψιν δεν έχω δώσει το παραμικρό δικαίωμα για την προσωπική μου ζωή. Και κανείς δεν ξέρει τι κάνω στο κρεβάτι μου από εκεί μέσα.

Εκείνη έβαλε τα κλάματα και έφυγε τρέχωντας αφού προηγούμενος μου είπε κατι που δεν κατάλαβα. Νομίζω «θα σου δείξω έγω..»

Ερωτηση 1.Το να την πιάσω και να της εξηγήσω οτι όποιος δείχνει ενδιαφέρων δεν σημαινει πάντα οτι είναι ερωτικό, θα έχει αποτέλεσμα?

Ερώτηση 2. Λετε να έχω κάποιο πρόβλημα στην δουλεία μου και να πει τίποτα οτι της την έπεσα κτλ?

Ερωτηση 3. Μου έστειλε ένα μηνυμα στο facebook και μου είπε οτι θα παρατήσει τις σπουδές της και οτι δεν θα ξαναγυρίσει στη σχολή. Πιστεύετε οτι λέει αλήθεια?

Αχ Νεράιδες σας παρακαλώ απαντήστε μου!

Madamme


 

Μπερδεμένη ιστορία. Πιστεύω πάντως ότι δεν έχεις κανέναν λόγο να ασχοληθείς περισσότερο. Ήδη έκανες πολλά. Η κοπέλα πρέπει να καταλάβει πως ό,τι κάνει στη ζωή της το κάνει για κείνη. Αν δεν θέλει να έρθει στη σχολή, με γεια της και χαρά της. Αν επιμένει να βάφεται όπως θέλει, ας το κάνει και ας πληρώσει το κόστος. 'Έκανες ό,τι μπορούσες να κάνεις και μπράβο που πήρες την πρωτοβουλία.

Όσο για το φιλί, είναι αλήθεια ότι η αντίδρασή σου ήταν υπερβολική, αλλά τώρα έγινε και δεν αλλάζει. Το μόνο που σου θα σου πρότεινα, για να είσαι καλυμμένη, είναι να ενημερώσεις τον διευθυντή/διευθύντρια για το συμβάν. Εκ παραλλήλου μπορείς να συζητήσεις στην τάξη το γεγονός με τις σαρδέλες. Είναι απαράδεκτο να γίνονται τέτοια πράγματα, είναι καθαρός ρατσισμός.

Αν τελικά, παρά τα λεγόμενά της, η εν λόγω μαθήτρια επιστρέψει στη σχολή, πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι περισσότερο πέρα από το να της φέρεσαι όπως σε όλα τα άλλα παιδιά. Αν θέλει αυτή κάτι, ας έρθει σε σένα. Καλό είναι να θυμάσαι ότι βοηθάμε -αν μπορούμε- μόνον όσους μας το ζητάνε. Διαφορετικά κινδυνεύουμε η βοήθειά μας να μην εκτιμηθεί.

Κουράγιο,

Η Καλή Νεράιδα

 


 

Αγαπητή δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά,

Το πρόβλημά σου έχει δύο σκέλη: το τι κάνεις για το πρόβλημα της μαθήτριάς σου και το τι κάνεις για να μην έχεις εσύ πρόβλημα. Το δεύτερο προέχει αυτή τη στιγμή. Μίλα με τη διεύθυνση του σχολείου και εξήγησε το πώς έγιναν τα πράγματα, συμπεριλαμβανομένης της επίθεσης που δέχτηκε η μαθήτρια.

Μάθε επίσης ότι υπάρχει ομάδα εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση της ομοφοβίας στα σχολεία. Μπορείς να γίνεις μέλος.

Η αντίδραση της μαθήτριάς δεν είναι παράξενη. Σε σένα είδε μια σύμμαχο, ήταν εύκολο να πιστέψει ότι είσαι η απάντηση σε όλα της τα προβλήματα. Κι εσύ όμως, βρε δασκάλα, έχε λίγο νιονιό να ξέρεις ότι δεν είστε φιλενάδες για να βγαίνετε για καφέ. Δεν ξέρεις τι προβλήματα κουβαλάει ο κάθε μαθητής σου. Οι παρεμβάσεις σου πρέπει να είναι πιο σχεδιασμένες και σε πιο ουδέτερα πλαίσια, που δεν ακυρώνουν τον ρόλο σου (διότι στα στάρμπακς δεν είσαι καθηγήτρια!).

Ανακεφαλαιώνοντας: πρώτα μίλα με τη διευθύντρια. Δεύτερον πιάσε τη μικρή και πες της αυτό που λες στην ερώτηση 1. Ίσως πράγματι να έχει αποτέλεσμα. Στο φέισμπουκ να της απαντήσεις μόνο αφού έχεις μιλήσει με τη διευθύντρια.

Η Καλύτερη Νεράιδα

ΥΓ. Ελπίζω να μη διδάσκεις ορθογραφία και τονισμό στα καημένα παιδάκια.

Το περιεχόμενο αυτής της σελίδας του 10% χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές.
Άδεια Creative Commons

web+programming makebelieve

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 397 guests και κανένα μέλος