Θρησκεία της αγάπης – Εκκλησία του μίσους

Κοινωνία

Οι γαλανομάτηδες είναι ανώμαλοι!

του Κύρου Κόκκα

thriskeia-03

  • Οι γαλανομάτηδες είναι ανώμαλοι.
  • Οι γαλανομάτηδες είναι δημιούργημα του Σατανά για να φτύνει κατάμουτρά τον θεό μας Ιησού Χριστό και να διαλύσει την οικογένεια.
  • Έχουν ξεπεράσει κάθε όριο χυδαιότητας με το να ζητούν δικαιώματα. Αντί να ντρέπονται και να κρύβονται, βγαίνουν στους δρόμους και κάνουν Φεστιβάλ Υπερηφάνειας.
  • Οι γαλανομάτηδες είναι ανθρωποειδή.
  • Σε τι κατάντημα έχει φτάσει η κοινωνία μας όπου οι γαλανομάτηδες προσπαθούν να μας πείσουν ότι το κουσούρι τους είναι «φυσιολογικό».
  • Προσβάλλονται τα δικά μου δικαιώματα ως φυσιολογικού ανθρώπου όταν οι γαλανομάτηδες απαιτούν ίσα δικαιώματα και παντρεύονται.
  • Το ζήτημα των γαλανομάτηδων δεν είναι μόνο νομικό. Προεχόντως είναι θέμα ηθικής τάξεως. Διότι με την νομιμοποίηση της ενώσεως δύο ατόμων με γαλάζια μάτια ανατρέπεται η φυσική τάξις και νομιμοποιείται το αφύσικο, η παρανομία, η αναισχυντία κλπ.
  • Μήπως ο δήμαρχος Τήλου είναι κρυφογαλανομάτης;
thriskeia-01
Κάψιμο μαγισσών.
Με τη βοήθεια της φωτιάς ο διάβολος βγαίνει
μέσα από το σώμα της πρώτης μάγισσας.

«Τι ηλιθιότητες είναι αυτές;» θα αναρωτηθείτε διαβάζοντας τα παραπάνω. Κι όμως τέτοιες ηλιθιότητες ακούγονται από χείλη ευσεβών χριστιανών και ορισμένων «γαλανοματοφάγων» ποιμεναρχών τους. Εμφανίζονται σε εφημερίδες, ακούγονται από την τηλεόραση και τον ραδιοσταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος, αναρτώνται σε μπλογκ ιερωμένων (π.χ. το μπλογκ του Αμβρόσιου Καλαβρύτων). Αρκεί να αλλάξετε τη λέξη «γαλανομάτης» με την «ομοφυλόφιλος» και θα έρθουν όλα στη θέση τους. Ίσως μάλιστα να πάψουν να σας ενοχλούν τόσο, γιατί έχετε πάθει μιθριδατισμό και σας φαίνονται απολύτως φυσιολογικά σχόλια. Ακόμη και αν προέρχονται (ή μάλλον ιδίως αν προέρχονται) από τους κύκλους της Εκκλησίας.

Από την αρχή της ιστορίας της, η Αγία του Θεού Εκκλησία διακρίθηκε για την άκρατη μισαλλοδοξία της, το ασίγαστο μίσος της προς οτιδήποτε δεν καταλάβαινε ή θεωρούσε εμπόδιο στην επιβολή της.


Αρχικά εξαπέλυσε τρομερούς διωγμούς κατά των πιστών του Δωδεκαθέου. Με σειρά νόμων (θεοδοσιανή και ιουστινιάνεια νομοθεσία) τιμωρούσε, εξόριζε, αποκεφάλιζε τους «κακούς»[1]. Κατέστρεψε τους ναούς και τα ιερά της αρχαίας θρησκείας[2], έκλεισε τα μαντεία, απαγόρευσε όλους τους αθλητικούς αγώνες, κατέστρεψε τα αγάλματα και απαγόρεψε ως σατανικές τις επιστήμες, ιδιαίτερα τα μαθηματικά, την αστρονομία και τη φυσική![3]

thriskeia-02
Αποκεφαλισμός αιρετικών (Παυλικιανών).
Χρονικό Σκυλίτζη, Κώδιξ Μαδρίτης.

Αργότερα, επί αιώνες τα έβαζε με τους αιρετικούς εξορίζοντας, καίγοντας, σκοτώνοντας αποκεφαλίζοντας και κατάσχοντας τις περιουσίες τους[4]. Αργότερα τα έβαλε με τις μάγισσες. Δεκάδες χιλιάδες γυναίκες κάηκαν ζωντανές στη Δύση γιατί είχαν...σεξουαλικές σχέσεις με τον Σατανά. (Τα αποδεικτικά της μαγείας ήταν τα κόκκινα μαλλιά και οι καφέ κηλίδες στο δέρμα). Στο Βυζάντιο η μαγεία τιμωρούταν απλώς με 20ετή αφορισμό, γενική δήμευση και εξορία[5].

Μετά τα έβαλε με τους Εβραίους και ακόμη δεν έχει τελειώσει μαζί τους. Για ποίμνιο και ιεράρχες, αυτοί, οι «εβραιομασώνοι», είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί του ελληνικού έθνους. Η προέλευση της χριστιανικής θρησκείας προφανώς τούς διαφεύγει.

Τώρα η Εκκλησία τα έχει βάλει με τους «γαλανομάτηδες». Από αυτούς κινδυνεύει άμεσα. Αγνοεί τις όλο και αυξανόμενες επιστημονικές αποδείξεις ότι η ομοφυλοφιλία, εξαιρετικά διαδεδομένη στη Φύση[6], είναι τόσο ένοχη και αμαρτωλή όσο τα κόκκινα μαλλιά και τα καφέ σημάδια του δέρματος[7]. Αυτά είναι ενοχλητικές λεπτομέρειες. Η Αγία Γραφή και κυρίως η ηλικίας 3.500 ετών Παλαιά Διαθήκη, ξέρει καλύτερα.

Αλλά και την ίδια τη Αγία Γραφή η Εκκλησία τη διαβάζει επιλεκτικά και όπως τη συμφέρει. Δική της είναι, ό,τι θέλει κάνει. Το «αγαπάτε αλλήλους» και το «αγαπάτε τους εχθρούς υμών» ανήκουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Είναι δύσκολα, ενοχλητικά και καθόλου πρακτικά. Η ευαγγελική ρήση «όποιος δεν είναι μαζί μου, είναι εναντίον μου»[8] είναι διαχρονική και πολύ προτιμότερη.

thriskeia-04
Εβραίος ραβίνος, εχθρός του ελληνικού έθνους.

Θα μπορούσε να επιχειρηματολογήσει κανείς ότι ίσως Εκκλησία να έχει χάσει κάθε σχέση με τη χριστιανική διδασκαλία. Η πολιτεία, η κοινωνία, τι κάνουν;

Όσο εξωφρενικό κι αν ακούγεται, η Εκκλησία σήμερα είναι ο μόνος φορέας που τολμάει να βρίζει τους ομοφυλόφιλους και τη βγάζει καθαρή. Το παραλήρημα ρατσισμού της δεν έχει καμία συνέπεια εναντίον της. Κανένας δεν άγγιξε τον απαράδεκτο Χριστόδουλο για το περιβόητο «κουσούρι» του, κανένας δεν αγγίζει τον Αμβρόσιο Καλαβρύτων ή τον ΣεραφείμΠειραιώς για τις επανειλημμένες επιθέσεις μίσους κατά των ομοφυλοφίλων. Το χριστεπώνυμον ποίμνιον συμφωνεί ωρυόμενο: άρον άρον σταύρωσον αυτούς (διαβάστε τις γνώμες τους στα χριστιανικά blogs, τα οποία, παρεμπιπτόντως, είναι moderated, δηλαδή τα γράμματα έχουν περάσει από λογοκρισία και έχουν εγκριθεί ως σύμφωνα/ταυτόσημα με τις γνώμες των ιδιοκτητών των blogs). Οι εισαγγελείς σφυρίζουν αδιάφορα για να μη χαρακτηριστούν αντίχριστοι ή κρυφογαλανομάτηδες. Ο υπουργός Δικαιοσύνης, επίσης (διαβάστε στην ιστοσελίδα του τις «φιλοσοφικές στάσεις» και θα καταλάβετε το γιατί -αν αντέξετε μέχρι τέλους). Οι δημοσιογράφοι ενδιαφέρονται για τα ουρλιαχτά, το ξεκατίνιασμα και την ακροαματικότητα, όχι για την ουσία, ούτε έχουν λόγο να τα τσουγκρίσουν με τους παπάδες. Οπότε επί της ουσίας, γενική μούγκα.

Οποιοσδήποτε άλλος, άτομο ή οργάνωση, είχε τολμήσει να μιλήσει με τέτοιο προσβλητικό τρόπο κατά κάποιας άλλης κοινωνικής ομάδας θα είχε μηνυθεί για ρατσισμό. Όχι όμως η αγία Εκκλησία. Αυτή βρίσκεται στο απυρόβλητο. Η ανοχή της θεσμοθετημένης μισαλλοδοξίας της είναι δεδομένη. Κανένας δεν την αγγίζει και κανείς δεν βλέπει τίποτε περίεργο.

Ίσως γιατί όλοι ξέρουν ότι η μικροψυχία και το μίσος προς τους ανθρώπους, (συνδυασμένο, εννοείται, με την μεγάλη αγάπη στο Θεό) είναι η σφραγίδα της.

Αναφορές

[1] Imperatoris Theodosiani Codex (άρθρα16.10.12-19), Imperatoris Justiniani Codex (κεφάλαιο de paganis sacrificiis et templis)

[2] Σωκράτης Σχολαστικός /Σωζομενός Εκκλησιαστική Ιστορία II, 5 (Κωνσταντίνος καταστρέφει ναούς); Ευσέβιος Καισαρείας Hist. Eccl. V, 329-330 (Χρυσόστομος καταστρέφει ναούς); de Martiribus Palaestinae recens. brev. 9.2; Θεοδώρητος Hist. Eccl. Lib.V, 318 (καταστρέφεται ο Ναός του Διός, Απάμεια); Οσόριος Historiae adversum paganos lib. VII, 15.32; Μαλάλας Χρονογραφία 345 (Θεοδόσιος Α' καταστρέφει ναούς); 349 (Αρκάδιος καταστρέφει ναούς), Augustinus., Ep. 29-9 (Post persecutiones tam multas, tamque vehementes...), Civ. Dei 5.26; Codex Theodosianus l. xvi. tit. x. leg. 22, A.D. 423 (Paganos qui supersunt, quanquam jam nullos esse credamus, etc.)

thriskeia-05
Εβραίος ραβίνος*, φίλος του ελληνικού έθνους *
(βλ. Μαρκ. ιδ, 46 «χαίρε ραββί»)


[3] Διδαχή Αποστόλων 3:3 («τέκνον μου μὴ γίνου οἰωνοσκόπος, ἐπειδὴ ὁδηγεῖ εἰς τὴν εἰδωλολατρίαν, μηδὲ ἐπαοιδὸς μηδὲ μαθηματικὸς), Γρηγόριος Θεολόγος: Εις Καισάριον Επιτάφιος 7.2.1-8, Θεόδωρος εκ Μοψουεστίας, Liber ad baptizatos / de Fide (σατανικά: τελετές, μελέτη των άστρων, μαντική, θέατρο, τσίρκο, ιπποδρομίες, αθλητικοί αγώνες, ύδραυλις και χοροί), Lactantius Divinae Institutiones II, 17 (αστρολογία σατανική)

[4] Διωγμοί αρειανών, μανιχαίων, παυλικιανών, βογομίλων (βλ. Μαυρομμάτης Λένος: Η έννοια των περιθωριακών στα Βαλκάνια στα τέλη του Μεσαίωνα, στο "Οι περιθωριακοί στο Βυζάντιο, Αθήνα 1993, εκδ. Ιδρυμα Γουλανδρή-Χόρν; Runciman, Steven: The medieval Manichee. A study of the Christian dualist heresy, Cambridge 1991, εκδ. Cambridge University Press)

[5] Τρωϊανός, Σπ. Η θέση των μάγων στη Βυζαντινή κοινωνία, στο: οι Περιθωριακοί στο Βυζάντιο, Αθήνα 1993

[6] Bagemihl, Bruce: Natural Biological Exhuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity, Stonewall Inn editions, New York 2000, με συντριπτική βιβλιογραφία

[7] Savic, Ιvanka, Lindström, Per: PET and MRI show differences in cerebral asymmetry and functional connectivity between homo- and heterosexual subjects, PNAS published June 16, 2008, 10.1073/pnas.0801566105;

Bogaert, Anthony F.: Biological versus nonbiological older brothers and men's sexual orientation, PNAS 2006, 103: 10771-10774; ; published online on June 28, 2006, 10.1073/pnas.0511152103;

Puts, David A., Jordan, Cynthia L., Breedlove, S. Marc: O brother, where art thou? The fraternal birth-order effect on male sexual orientation, PNAS 2006 103: 10531-10532; published online on June 30, 2006, 10.1073/pnas.0604102103;

Allen, LS, Gorski RA: Sexual Orientation and the Size of the Anterior Commissure in the Human Brain, PNAS 1992; 89: 7199-7202.

[8] Ματθ. ιβ'.30

(23 Ψήφοι)